Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
PROKEŠ, Štěpán
Diplomová práce se věnuje problematice online marketingu v době pandemie, kdy jedním z nejsilnějších prodejních kanálů byl online prostor a v něm působící internetové obchody. Cílem práce je zavedení a nastavení online marketingu v již fungujícím e-shopu Obuvdirrovi.cz s následným ověřením účinnosti nastaveného online marketingu. Pozornost je soustředěna na nastavení online marketingové strategie, její implementaci a následné vyhodnocení efektivity při stanovených klíčových ukazatelích výkonnosti. Práce pojednává o aktuální situaci českého e-commerce, principech online marketingu a zákonnitostech mezi uživatelem a inzerentem. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky během kampaně aktivní v roce 2021 včetně návrhů doporučení ke zlepšení.
Political Marketing in the Czech Republic: Possibilities, Tools, Optimalization and Budgets
Šťastný, Tomáš ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Kubátová, Hana (oponent)
Táto diplomová práca je venovaná voľbám a politickému marketingu. Analyzujem v nej rôzne typy politického marketingu a nízko nákladového marketingu a ich nástrojov. Nízko nákladový marketing je špeciálna marketingová forma vhodná pre niektoré typy volebných situácií. A čo viac, môžeme ho použiť aj pre volebnú optimalizáciu. Táto optimalizácia nástrojov politického marketingu je jadrom práce. Je dôležité pre každého politika a stranu nájsť najlepšie dostupné nástroje, s najnižšími nákladmi, použiteľné pre preferované kategórie našich voličov a respondentov. Na doplnenie predstavím niekoľko druhov taktík kampaní použiteľných v Českej republike. V práci predstavím tiež návrhy rozpočtov volebných kampaní pre rôzne typy volieb v Českej republike.
Očkování proti rakovině děložního čípku
Sekaninová, Jitka ; Kolářová, Kateřina (vedoucí práce) ; Pešťanská, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je rakovina děložního čípku a její prevence se zaměřením na očkování. Cílem práce je za pomoci analýzy kampaně, Vše, co můžu, a provedených rozhovorů s matkami očkovaných dcer zjistit, jakým způsobem je konstruována zodpovědnost matek za zdraví svých dcer v souvislosti s onemocněním rakoviny děložního čípku. Bude mne zajímat jak kampaň propagující očkování, se podílí na vytváření dobrého/špatného mateřství, a jak jej konstruují matky. Dále se práce zaměřuje na genderové dopady kampaně a na způsob přístupu matek k prevenci zdraví svých dcer. Práce ukazuje, že zdraví se stává naším vlastním projektem a je takové, do jaké míry se o něj staráme a to i v souvislosti s rakovinou děložního čípku. Do popředí vstupuje téma zvažování rizik, jež je úzce spojeno s představou o dobrém rodičovství. Odlišná medikalizace těl dětí na základě genderu, které je ustavováno a reprodukováno kampaněmi i dotazovanými matkami, s sebou nese další genderové nerovnosti a stereotypní genderové konstrukce, ale také otázky zodpovědnosti za (reprodukční) zdraví.
Political Marketing in the Czech Republic: Possibilities, Tools, Optimalization and Budgets
Šťastný, Tomáš ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Kubátová, Hana (oponent)
Táto diplomová práca je venovaná voľbám a politickému marketingu. Analyzujem v nej rôzne typy politického marketingu a nízko nákladového marketingu a ich nástrojov. Nízko nákladový marketing je špeciálna marketingová forma vhodná pre niektoré typy volebných situácií. A čo viac, môžeme ho použiť aj pre volebnú optimalizáciu. Táto optimalizácia nástrojov politického marketingu je jadrom práce. Je dôležité pre každého politika a stranu nájsť najlepšie dostupné nástroje, s najnižšími nákladmi, použiteľné pre preferované kategórie našich voličov a respondentov. Na doplnenie predstavím niekoľko druhov taktík kampaní použiteľných v Českej republike. V práci predstavím tiež návrhy rozpočtov volebných kampaní pre rôzne typy volieb v Českej republike.
Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí
Kochová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí analyzuje moc nových sociálních platforem z globálního pohledu za pomocí nahlédnutí do minulosti, analýzou současného stavu a prognózou budoucího vývoje. Cílem práce je sestavit doporučení pro efektivní využití síly sociálních sítí na základě zhodnocení dopadů vybraných kampaní na sociálních sítích a porovnání využívání sociálních sítí ve třech vybraných zemích. První kapitola se zabývá samotným vznikem a charakteristikou sociálních sítí. Druhá kapitola poukazuje, v čem tato daná síla spočívá a jaké budoucí dopady a využití sociální sítě můžou mít na mezinárodní prostředí, i když budeme muset změnit to, na co jsme zvyklí. Ve třetí kapitole jsou popsány dopady vybraných marketingových kampaní, které zasáhly celý svět, a ve čtvrté byl realizován uživatelský průzkum sociálních sítí ve třech vybraných zemích (České republice, Francii a Velké Británii).
Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o.
Osoha, Štěpán ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mišenský, Martin (oponent)
První část práce je věnována teoretickému vymezení marketingu, marketingové komunikace a samotnému pojmu guerilla marketing a jeho historickému vývoji. Následující kapitoly popisují jednotlivé formy guerilla marketingu, které jsou demonstrovány na zahraničních ale i českých kampaních. Praktická část je věnována komunikační a rozvojové kampani internetového portálu Posilka.tv, která byla vytvořena a realizována reklamní agenturou nWave s.r.o. využívající teoretické znalosti z předchozích částí a nabízející tak jejich praktickou aplikaci.
Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu
ZEMENOVÁ, Edita
Fair trade je koncept, který přináší lepší podmínky pro producenty v rozvojových zemích a má za cíl zlepšovat jejich sociální, ekonomický a environmentální profil. Pokud chceme charakterizovat trh fair trade v Jihočeském kraji, musíme se zabývat prodejními místy a spotřebitelskými preferencemi. Na sílící fenomén fair trade mají vliv i mnohé kampaně a projekty podporující filosofii fair trade.
Preventivní opatření v silničním provozu a jejich význam při snižování počtu dopravních nehod ve vybrané lokalitě
KADLEC, Roman
Bakalářská práce popisuje hlavní právní normy týkající se dopravní nehodovosti, vybírá a popisuje instituce, které byly zřízeny za účelem prevence nehodovosti v silničním provozu, vyjmenovává a popisuje vybrané kampaně a analyzuje preventivní opatření v silničním provozu de lege lata a pokouší se stanovit a optimalizovat dopad prevence na snižování počtu dopravních nehod de lege ferenda.
Politický marketing v USA a nové informační technologie
Marková, Kristýna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce pojednává o politickém marketingu a jeho vývoji ve Spojených státech amerických. Analýza je zaměřena na jednu ze styčných ploch politického marketingu, kterou jsou informační technologie. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem lze co nejlépe využít nových informačních technologií pro volební kampaň. Analýza byla prováděna na základě informací o již proběhlých kampaních v USA, u kterých se zaměřuje na výsledný efekt využití informačních technologií. Výsledky dokazují, že úspěch politického marketingu tkví v efektivním způsobu propagace s využitím jednotlivých médií. Každé médium přitom nabízí jiné nástroje a ovlivňuje jiná spektra elektorátu
Analýza marketingového mixu České spořitelny, a.s.
Strnad, Lukáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Krsička, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza komunikačního mixu největšího bankovního domu v České republice -- Česká spořitelna, a.s. Práce je rozdělená do dvou částí. V první teoretické části je zpracována problematika nejprve marketingového mixu a dále se detailněji zaměřuje na komunikační mix. Jde o teorii související s reklamou, osobním prodejem, PR a podobně. Práce pojednává i o nových nástrojích marketingu. V druhé praktické části je charakterizována Česká spořitelna, a.s. a je zde představena podoba a podstata nového reklamního konceptu v rámci celé skupiny Erste. Metodou deskripce jsou zde popsány aktuální kampaně banky, detailněji se práce věnuje hlavní činnosti bankovních poradců -- osobnímu prodeji. Součástí jsou i sponzoringové a PR aktivity a na závěr je provedeno šetření o povědomí klientů nové kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.